Stim ca iti doresti o nunta de vis
Restaurantul „Bucovina” este o locație premium, ce pune la dispoziția dumneavoastră servicii profesioniste pentru a vă bucura de fiecare moment al evenimentului, intr-o atmosferă rafinată, calduroasă și plină de stil.
Sala aceasta
In intregime pentru tine
Beneficii
Dorim să fim alături de voi și să vă oferim un pachet de beneficii gratuit:
- 200 persoane
- 270 persoane fara ring de dans
- Meniu personlizat
- Design modern
- Camera matrimoniala inclusa
punem pret pe calitate
Punem preț pe calitate, de aceea produsele găsite la noi sunt atent preparate și servite, pentru că ne dorim ca ai noștri clienți să fie pe deplin satisfăcuți.
Rezerva data evenimentului tau de anul acesta si bucura-te de 10% reducere*
de restul detaliilor ne ocupam noi
*valabil pentru nuntile organizate in anul 2022
Profesionalism si eleganta
Ştim ca îți dorești o nuntă de vis și mai știm că pentru realizarea acestui vis ai nevoie de câteva elemente obligatorii. Printre acele elemente de bază se află și sala restaurantului în care se va desfășura evenimentul tău. Aici, la Restaurant Bucovina, vei găsi, pe lângă spațiul generos, un personal profesionist și amabil care se va ocupa de organizare până la cel mai mic detaliu și te va scăpa de griji pe tot parcursul evenimentului. De asemenea, sala dispune de o gama coloristică diversificată și modernă în ceea ce privește iluminatul și decorul, aspecte ce dau o notă de eleganță aparte evenimentului tău.
Accesibilitate
Datorită faptului că atât interiorul sălii, cât și mobilierul sunt moderne, majoritatea clienților noștri au fost scutiți de anumite costuri în ceea ce privește decorul.
Un alt avantaj este acelea că restaurantul este situat într-o zonă centrală a orașului, deține parcare privată și se află la baza hotelului Bucovina. Aceste beneficii ajută la localizarea imediată a acestuia și oferă posibilitatea de cazare a invitaților care vin din alte localități.
Oferta evenimente
Date libere
August
21
Septembrie
17, 18, 24, 25
Vom veni in ajutorul dumneavoastră cu o echipă de oameni potriviți gata să vă fie alături spre a pune la punct fiecare detaliu al evenimentului, de a intâmpina orice dorință sau problemă in funcție de cerințele sau nevoile dumneavoastră.
Pentru organizarea unui eveniment, vă prezentăm următoarea ofertă:
Meniu nunta
Meniul pentru nuntă conține:
- Gustare rece (8-12 produse);
- Antreu cald;
- Felul trei;
- Fel principal (friptură);
- Cafea (espresso Barbera);
- Pâinea casei;
Iată 𝗰𝗮𝗱𝗼𝘂𝗿𝗶𝗹𝗲 incluse în oferta noastră de care tu te poți bucura în ziua evenimentului:
✔️ apă plată și minerală
✔️ număr nelimitat de cafele
✔️ fețe de masă
✔️ covor roșu + panou și bancă pentru fotografii
✔️ stâlpi decorativi pentru intrare + vaze
✔️arcadă, bancă și coloane decorative
✔️ cameră matrimonială
Events Planner: Irina Istrate
Dacă aveţi invitaţi în plus faţă de cei anunţaţi, vă asigurăm un număr de cinci – zece meniuri, pe care le veţi achita numai dacă acestea vor fi servite;
Meniu cumetrii
Pentru organizarea unei cumetrii în general, meniul conţine trei feluri de mâncare:
- Gustare rece (8-12 produse);
- Antreu cald;
- Fel principal (friptură);
- Cafea (espresso Barbera);
- Pâinea casei;
Pentru cumetrii:
Prețul meniului începe de la 190 ron, iar numărul minim de persoane admis este de 60.
Events Planner: Irina Istrate
Dacă aveţi invitaţi în plus faţă de cei anunţaţi, vă asigurăm un număr de cinci – zece meniuri, pe care le veţi achita numai dacă acestea vor fi servite;
Cum se face rezervarea
Detaliile privind organizarea, amenajarea sălii şi felurile de mâncare, se vor stabili împreună cu personalul nostru, cu zece zile înainte de eveniment,in privința meniurilor acestea sunt personalizate de către șeful nostru bucătar dedicat pe tot parcusul evenimentului dumneavoastră.
Vă putem sfătui cu privire la aranjamentul mobilierului, în legătură cu decorul dar şi cu alte aspecte legate de organizare;
Pentru servicii de calitate evenimentul dumneavoastră este pregătit de personalul nostru astfel:
– un ospătar și un bucătar la fiecare 30 de oaspeți: *Costurile cu personalul nu sunt incluse în meniul de nuntă
– un șef de sală și un șef bucătar pe tot parcursul evenimentului : 350 ron /persoană.
Sprijin complet
Dacă aveți invitați în plus față de cei anunțati, vă asigurăm un număr de până la zece meniuri, în funcție de numărul de invitați pe care l-ați confirmat și le veți achita numai dacă acestea vor fi servite.
Punem preț pe calitate, de aceea produsele găsite la noi sunt atent preparate și servite, pentru că ne dorim ca ai noștri clienți să fie pe deplin satisfăcuți;
Detaliile privind organizarea, amenajarea sălii și felurile de mâncare, se vor stabili împreună cu personalul nostru, cu zece zile înainte de eveniment;
Te putem sfătui cu privire la aranjamentul mobilierului, în legătură cu decorul, dar și cu alte aspecte privind organizarea;
Personalizare
Este deosebit de important ca atunci când alegi sala pentru nunta ta să ții cont de câteva detalii, și anume:
- Să ai posibilitatea de a alege singur preparatele pe care le dorești și să nu ți se impună prin meniuri fixe;
- Să ai posibilitatea de a aduce orice tip de băutura dorești și câtă dorești;
- Să alegi singur firma de decor, formația de muzică și echipa de foto-video cu care dorești să colaborezi;
- Să ai libertate în alegerea modului de amenajare a sălii;
- Să ți se ofere consiliere în planificarea evenimentului tău și, bineînțeles, asistență pe tot parcursul acestuia;
- Să ai parte de un staff profesionist, dedicat și cu un aspect fizic plăcut;
La noi beneficiezi de toate acestea, fără alte costuri suplimentare!
Evenimente speciale... la fel ca tine
Castiga un city break la paris!
Vrei să-ți organizezi nunta în 2023? Rezervă data pana pe 31 decembrie 2022 si intra in tombola pentru un city break pentru doua persoane la Paris.